به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مریم تاکی اظهار کرد: از مجموع ۱۸۲ هزار و ۶۲۹ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۳ به تعداد ۶۱ هزار و ۸۷۸ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان اصفهان پاسخ داده شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان اصفهان افزود: در مجموع این تماسها، تعداد ۱۹ هزار و ۹۱۶ شکایت ثبت شده است که از این حیث رتبه سوم ثبت پس از ستاد مرکز مدیریت راههای کشور محسوب میشود.
وی با توجه به تحلیل و جمعبندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جادهای توسط این اداره کل در سال جاری خاطر نشان کرد: مشکلات راهها با ۶۴ درصد بیشترین سهم از تماسهای سامانه ۱۴۱ را در بر میگیرد و بعد از آن مسائل حوزه حملونقل باری، مسافری، عوارضیها، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه موضوع تماسها بوده است.
تاکی عنوان کرد: از مجموع ۱۳ هزار و ۹۵۷ شکایت ثبت شده که مربوط به حوزه حملونقل بوده است، ۱۱ هزار و ۵۶۱ شکایت مربوط به حوزه کالابوده و ۱۰ هزار و ۸۸۶ شکایت پایان یافته و در حوزه حملونقل مسافری نیز ۲ هزار و ۳۶۹ شکایت ثبت شده که تمامی این تعداد در کمیسیونهای مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان اصفهان در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا تشریح کرد: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حملونقل کالا بوده و همچنین نقص فنی خودرو ، تأخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نبود ناوگان مسافری در حوزه حملونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل میشوند.